Gezocht: enthousiaste Teammanager!

Je nieuwe rol

Als Teammanager ben jij verantwoordelijk voor de resultaten op de projecten van onze opdrachtgevers. Je werkt op ons gezellige kantoor, pal naast Station Haarlem Centraal. Elke dag zorg jij ervoor dat onze Medewerkers Debiteurenbeheer en Klantcontact optimaal functioneren. Door mee te luisteren, te coachen en resultaten te analyseren, draag je bij aan de persoonlijke ontwikkeling van je team.

Met goed zicht op de ‘frontlinie’ van ons klantcontact, ben jij de aangewezen persoon om onze Projectmanager te ondersteunen met de verantwoording van onze resultaten. Je hebt contact met onze opdrachtgevers over operationele zaken én bewaakt samen met de afdeling Coördinatie en Workforce Management de optimale planning voor jouw projecten. Kortom; als Team Manager opereer je in het hart van onze dynamische organisatie. Elke dag weer een verse lading uitdagingen!

Bij Certin geloven we in eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Dat betekent dat je in je rol als Teammanager veel vrijheid krijgt. Je komt terecht in een jonge en informele organisatie waarbij je een idee van vandaag, morgen in de praktijk kunt gaan testen. Jij bent de energieke manager, die zowel ons teams als de projecten van onze opdrachtgevers naar een nóg hoger niveau tilt. Een match? Neem dan nu contact op!

Je nieuwe beloning

Afhankelijk van je kennis en ervaring, bieden we een startsalaris tussen de 2000 en 3000 euro per maand. Met mooie doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Daarnaast bieden we je:

  • Jaarcontract met de intentie deze te verlengen naar een contract voor onbepaalde tijd
  • De mogelijkheid om thuis te werken
  • Tot 26 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Thuiswerkvergoeding
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling

Je nieuwe uitdaging

Jij zorgt ervoor dat onze Medewerkers Debiteurenbeheer en Klantcontact optimaal kunnen functioneren. Dat doe je door de projectdoelstellingen te vertalen naar een concreet strijdplan op de werkvloer. Resultaten behaal je, door continu je team bij te staan. Met feedback, trainingen en coaching. Jij zorgt ervoor dat de gesprekskwaliteit continu een stijgende lijn vertoont. Als direct aanspreekpunt van onze Medewerkers Debiteurenbeheer en Klantcontact, voer je ook de voortgangsgesprekken met je teamgenoten.

Op een dag gebeurt er veel, maar jij kunt goed uitzoomen. Je komt met verbeterplannen voor je project, omdat je steeds weer de verbanden legt tussen de cijfers en de gekozen aanpak. Heb je daarbij snel wat nodig van onze opdrachtgever? Geen probleem, jij schakelt direct om snel het gewenste effect te bereiken.

Je bent onderdeel van het Projectteam, waarin je samen met de Projectmanager en andere Teammanagers resultaten evalueert en de best mogelijke aanpak voor de toekomst bepaalt.

Maar wie ben jij eigenlijk?

Om een vliegende start te kunnen maken in jouw nieuwe functie als Teammanager, breng jij het volgende mee:

  • Je bent een echte people manager
  • Waar een ander cijfers ziet, zie jij meteen al concrete acties
  • Je hebt je woordje klaar, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je beschikt over een aanstekelijk enthousiasme
  • Je bent niet afwachtend, maar gaat rechtstreeks op je doel af
  • 32-40 uur beschikbaarheid per week

Wie zijn wij dan?

Meer dan 10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de creditmanagement wereld in: klanten met een betaalachterstand helpen door de inzet van persoonlijk klantcontact. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee wij een meerwaarde leveren binnen het collections proces van onze opdrachtgevers. Certin werkt vol trots voor telecomproviders, energieleveranciers, verzekeraars en verschillende gemeentes.

Enthousiast geworden? Zo bereik je ons!
Solliciteer direct via de knop hieronder, via LinkedIn of neem contact op met ons via info@certin.nl of bel naar 023 75 26 900