Gezocht: toekomstig klantcontact expert!

Word jij blij van contact met mensen?  Krijg je er energie van als mensen zich geholpen voelen? Bepaal je graag je eigen werktijden en vind je het leuk om deel uit te maken van een jong en dynamisch bedrijf?

Dan is onze functie ‘Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer’ geknipt voor jou.

Wij zijn op zoek naar iemand die gevoelige onderwerpen, zoals bijvoorbeeld problematische schulden, op een prettige manier bespreekbaar maakt. Iemand die het een uitdaging vindt om binnen de tijd van een gemiddeld telefoongesprek tot een oplossing te komen. Ook als je hier graag (nog) beter in zou willen worden, maken we graag kennis met je!

Voor wie ga je werken?
Certin voert persoonlijk contact met niet- of laat betalende klanten over het openstaande bedrag. Dit pre-incasso contact voeren we uit naam van onze opdrachtgevers. Onze opdrachtgevers zijn onder andere energieleveranciers, verzekeringsmaatschappijen en gemeenten.

Wat ga je doen?
Je komt te werken op onze debiteurenafdeling. Daar ben je verantwoordelijk voor het telefonisch contact met niet- of laat betalende klanten van onze opdrachtgevers, om het betaalgedrag van deze debiteuren nu en in de toekomst te verbeteren. Doordat ieder contact en iedere klant anders is, leer je veel op het gebied van communicatie.

Alhoewel geen dag hetzelfde is, heb je op een gemiddelde werkdag altijd wel te maken met;

  • het voeren van telefoongesprekken over betaalachterstanden
  • het achterhalen van de best passende oplossing voor de vraag die de klant je stelt
  • het schriftelijk afhandelen van klantvragen
  • het assisteren van je collega’s bij het bepalen van de beste vervolgstap voor een specifieke klantcase. Hierbij denk je mee in oplossingen.
  • het toezien op de juistheid en volledigheid van de aangeleverde informatie én daar actie op ondernemen als dat nodig is.

Wat vragen wij van je?
Als Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer weet je snel een situatieschets te maken van het betalingsprobleem, om van daaruit een oplossing te vinden die leidt tot betaling. In elk klantgesprek weet je gemakkelijk de juiste toon te vinden. Dit helpt je het gesprek vlot richting het gewenste einddoel te brengen, waarbij je de kernwaarden van de opdrachtgever niet uit het oog verliest. Je vindt het leuk om je samen met een team in te spannen voor een mooi resultaat.

Wat bieden wij je?
Omdat we vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we verschillende trainingen, coaching en begeleiding. Daarnaast bieden we een marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden. Onze opdrachtgevers komen bij ons omdat ze een specialist in klantcontact zoeken. Met jouw werkzaamheden draag jij dan ook direct bij aan het succes van onze dienstverlening. Je ziet direct resultaat van je werk! En die resultaten mogen gevierd worden, met leuke activiteiten op, of naast de werkvloer!

Samengevat

Jij:

● hebt MBO werk- en denkniveau.
● beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
● hebt goede communicatieve vaardigheden.
● bent iemand die plezier beleeft aan contact met andere mensen.

Wij:

● bieden je flexibele werktijden (handig in combinatie met studie of zzp-schap).
● maken je wegwijs in de financiële sector.
● organiseren jaarlijks verschillende activiteiten (zoals borrels, een sporttoernooi, barbecues, of een karaoke).
● zitten op een toplocatie direct naast het station van Haarlem.
● maken je onderdeel van een groeiende organisatie.
● zorgen voor doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

Dit is hoe het werkt

  1. Je wilt de baan!
  2. Je sollicitatie wekt onze interesse. We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.
  3. Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven
  4. We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.