Gezocht: toekomstig klantcontact expert!

  • Goede beheersing van  de Nederlandse taal

  • Plezier in het contact met andere mensen

  • Minimaal aantal uur per week: 12

Je nieuwe rol 

Als Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer bel je met klanten van onze opdrachtgevers die een factuur (nog) niet hebben kunnen betalen. Je maakt gevoelige onderwerpen, zoals bijvoorbeeld problematische schulden, op een prettige manier bespreekbaar. Je komt tot een oplossing die voor alle partijen werkt én, terwijl je dat doet,  ontwikkel je elke dag weer meer communicatie skills. Via de telefoon, of via e-mail. Je werkt in teamverband, op kantoor of vanuit huis.

Persoonlijke ontwikkeling, je gewaardeerd voelen en lekker in je vel zitten. Bij Certin zijn we ervan overtuigd, dat dat ervoor zorgt dat iedereen wint: blije medewerkers én tevreden opdrachtgevers. Op ons kantoor, pal naast Station Haarlem, kom je daarom terecht in een fijne werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief, flexibiliteit én doorgroeimogelijkheden. Samen werken we aan het beste klantcontact voor onze opdrachtgevers. Bij Certin verzorg jij straks het klantcontact voor energieleveranciers, verzekeringsmaatschappijen en gemeenten.

Je nieuwe beloning

We bieden je een marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden.


Daarnaast bieden we je;

  • Flexibele werktijden (handig in combinatie met studie of zzp-schap);
  • Het opdoen van ervaring in de financiële sector;
  • Een uitgebreid trainingsprogramma om je gespreksvaardigheden nog verder te ontwikkelen;
  • Verschillende activiteiten (zoals borrels, een sporttoernooi, barbecues, of een karaoke);
  • Werken op een toplocatie direct naast het station van Haarlem én vanuit huis;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen onze groeiende organisatie.

Je nieuwe uitdaging

Je komt te werken op onze debiteurenafdeling. Daar ben je verantwoordelijk voor het telefonisch contact met niet- of laat betalende klanten van onze opdrachtgevers. Jij zorgt ervoor dat het betaalgedrag van deze debiteuren nu en in de toekomst verbetert. Doordat ieder contact en iedere klant anders is, leer je veel op het gebied van communicatie.

Alhoewel geen dag hetzelfde is, heb je op een gemiddelde werkdag altijd wel te maken met;

  • Het voeren van telefoongesprekken over betaalachterstanden
  • Het achterhalen van de best passende oplossing voor de vraag die de klant je stelt
  • Het schriftelijk afhandelen van klantvragen
  • Het assisteren van je collega’s bij het bepalen van de beste vervolgstap voor een specifieke klantcase. Hierbij denk je mee in oplossingen.
  • Het toezien op de juistheid en volledigheid van de aangeleverde informatie én daar actie op ondernemen als dat nodig is.

Maar wie ben jij eigenlijk?

Om je te ontwikkelen tot onze nieuwe Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer, breng je het volgende mee:

  • Goede beheersing van  de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Plezier in het contact met andere mensen
  • Minimaal aantal uur per week: 12

Wie zijn wij dan?

Meer dan 10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de creditmanagement wereld in: klanten met een betaalachterstand helpen door de inzet van persoonlijk klantcontact. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee wij een meerwaarde leveren binnen het collections proces van onze opdrachtgevers. Certin werkt vol trots voor telecomproviders, energieleveranciers, verzekeraars en verschillende gemeentes.

Sollicitatieproces

Klik op deze link om nu direct online te solliciteren

We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.

Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven.

We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.