Gezocht: Wft’er met communicatie skills!

  • Een diploma of certificaat Wft Basis

  • Goede communicatieve vaardigheden

  • Minimaal aantal uur per week: 20

Je nieuwe rol

Je belt met klanten van onze opdrachtgevers die een factuur (nog) niet hebben kunnen betalen. Je maakt gevoelige onderwerpen, zoals bijvoorbeeld problematische schulden, op een prettige manier bespreekbaar. Je komt tot een oplossing die voor alle partijen werkt én, terwijl je dat doet, ontwikkel je elke dag weer meer communicatie skills. Via de telefoon, of via e-mail. Je werkt in teamverband, op kantoor of vanuit huis. Voor deze rol dien je in het bezit te zijn van een Wft certificaat. Goed nieuws: het Wft certificaat kun je tijdens en naast je werkzaamheden behalen.

Persoonlijke ontwikkeling, je gewaardeerd voelen en lekker in je vel zitten. Bij Certin zijn we ervan overtuigd, dat dat ervoor zorgt dat iedereen wint: blije medewerkers én tevreden opdrachtgevers. Op ons kantoor, pal naast Station Haarlem, kom je daarom terecht in een fijne werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief, flexibiliteit én doorgroeimogelijkheden. Samen werken we aan het beste klantcontact voor onze opdrachtgevers. Bij Certin verzorg jij straks het klantcontact voor banken en verzekeringsmaatschappijen.

Nu al enthousiast?

Je nieuwe beloning

We bieden je een startsalaris vanaf € 8,00 p/u (afhankelijk van leeftijd). Ben je 21 jaar of ouder? Dan bieden we je een startsalaris van € 11,00 p/u. Het salaris is exclusief vakantiegeld en vakantiedagen. Daarnaast zijn er doorgroeimogelijkheden zoals het behalen van je Wft, specialist worden op het gebied van debiteurenbeheer of het staf team ondersteunen. Zodra je het WFT certificaat hebt behaald krijg je een salarisverhoging.

Daarnaast bieden we je;

  • Flexibele werktijden (handig in combinatie met studie of zzp-schap);
  • Het opdoen van ervaring in de financiële sector;
  • Een uitgebreid trainingsprogramma om je gespreksvaardigheden nog verder te ontwikkelen;
  • Verschillende activiteiten (zoals borrels, een sporttoernooi, barbecues, of een karaoke);
  • Werken op een toplocatie direct naast het station van Haarlem én vanuit huis;
  • Het behalen van het Wft certificaat;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen onze groeiende organisatie.

Je nieuwe uitdaging

Je komt te werken op in één van onze specialistenteams. Je bent daar verantwoordelijk voor het contact met klanten (zowel telefonisch als per email). Deze klanten hebben niet alleen vragen over betalingen, maar ook vragen over de diensten die zij afnemen. Naast het contact met klanten ben je verantwoordelijk voor  de administratieve afhandeling van het contact. Je zorgt er binnen de systemen van onze opdrachtgever voor, dat de gegevens op de juiste wijze worden verwerkt.

Alhoewel geen dag hetzelfde is, heb je op een gemiddelde werkdag altijd wel te maken met;

  • Het voeren van telefoongesprekken over betaalachterstanden
  • Het achterhalen van de best passende oplossing voor de vraag die de klant je stelt
  • Het correct verwerken van betalingen, wijzigingen in klantgegevens en correcties in de klantsystemen
  • Het schriftelijk afhandelen van klantvragen
  • Het assisteren van je collega’s bij het bepalen van de beste vervolgstap voor een specifieke klantcase. Hierbij denk je mee in oplossingen
  • Het toezien op de juistheid en volledigheid van de aangeleverde informatie én daar actie op ondernemen als dat nodig is

Maar wie ben jij eigenlijk?

Om je te ontwikkelen tot onze nieuwe Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer, breng je het volgende mee:

  • Een diploma of certificaat Wft Basis of wil je die binnen 3 maanden na start behalen
  • Goede beheersing van  de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Plezier in het contact met andere mensen
  • Inzicht in de inrichting van een financieel administratieve omgeving
  • Minimaal aantal uur per week: 20

Wie zijn wij dan?

Meer dan 10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de creditmanagement wereld in: klanten met een betaalachterstand helpen door de inzet van persoonlijk klantcontact. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee wij een meerwaarde leveren binnen het collections proces van onze opdrachtgevers. Certin werkt vol trots voor telecomproviders, energieleveranciers, verzekeraars en verschillende gemeentes.

Sollicitatieproces

Klik op deze link om nu direct online te solliciteren

We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.

Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven.

We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.