Gezocht: WFT’ers met communicatie skills!

Beschik je over een WFT basis certificaat? Wil jij werken aan nóg betere communicatie skills? Word jij blij van mensen die zich geholpen voelen? Bepaal je graag je eigen werktijden en vind je het leuk om deel uit te maken van een jong en dynamisch bedrijf?

Dan is onze functie ‘Medewerker Klantcontact WFT Basis’ geknipt voor jou.

Wij zijn op zoek naar iemand die het een sport vindt om klanten met vragen verder te helpen. Maar ook iemand die gevoelige onderwerpen, zoals bijvoorbeeld problematische schulden, op een prettige manier bespreekbaar maakt. Iemand die het een uitdaging vindt om binnen de tijd van een gemiddeld telefoongesprek tot een oplossing te komen. Ook als je hier graag (nog) beter in zou willen worden, maken we graag kennis met je!

Voor wie ga je werken?
De Wet op het financieel toezicht (Wft) eist dat banken en verzekeraars die in de financiële dienstverlening actief zijn een Wft vergunning hebben, die eis geldt ook voor de partners van deze instellingen. Bij Certin hebben we meerdere opdrachtgevers in deze branches. Zo handel je bijvoorbeeld uit naam van een verzekeringsmaatschappij klantcontact af.

Wat ga je doen?
Je komt te werken in één van onze specialistenteams. Je bent daar verantwoordelijk voor het contact met klanten (zowel telefonisch als per email). Deze klanten hebben niet alleen vragen over betalingen, maar ook vragen over de diensten die zij afnemen. Naast het contact met klanten ben je verantwoordelijk voor  de administratieve afhandeling van het contact. Je zorgt er binnen de systemen van onze opdrachtgever voor, dat de gegevens op de juiste wijze worden verwerkt.

Alhoewel geen dag hetzelfde is, heb je op een gemiddelde werkdag altijd wel te maken met;

  • het voeren van telefoongesprekken over betaalachterstanden
  • het achterhalen van de best passende oplossing voor de vraag die de klant je stelt
  • het correct verwerken van betalingen, wijzigingen in klantgegevens en correcties in de klantsystemen
  • het schriftelijk afhandelen van klantvragen
  • het assisteren van je collega’s bij het bepalen van de beste vervolgstap voor een specifieke klantcase. Hierbij denk je mee in oplossingen.
  • het toezien op de juistheid en volledigheid van de aangeleverde informatie én daar actie op ondernemen als dat nodig is.

Wat vragen wij van je?
Als Medewerker Klantcontact WFT basis weet je snel een situatieschets te maken van het betalingsprobleem, om van daaruit een oplossing te vinden die leidt tot betaling. In elk klantgesprek weet je gemakkelijk de juiste toon te vinden. Dit helpt je het gesprek vlot richting het gewenste einddoel te brengen, waarbij je de kernwaarden van de opdrachtgever niet uit het oog verliest. Je vindt het leuk om je samen met een team in te spannen voor een mooi resultaat.

Wat bieden wij je?
Omdat we vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling belangrijk vinden, bieden we verschillende trainingen, coaching en begeleiding. Daarnaast bieden we een marktconform salaris met doorgroeimogelijkheden. Onze opdrachtgevers komen bij ons omdat ze een specialist in klantcontact zoeken. Met jouw werkzaamheden draag jij dan ook direct bij aan het succes van onze dienstverlening. Je ziet direct resultaat van je werk! En die resultaten mogen gevierd worden, met leuke activiteiten op, of naast de werkvloer!

Samengevat

Jij:

  • hebt MBO werk- en denkniveau.
  • beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
  • hebt kennis van financieel administratieve processen en procedures en je hebt inzicht in de inrichting van een financieel administratieve omgeving
  • beschikt over een diploma of certificaat Wft Basis
  •  bent communicatief vaardig en bezit een gezonde dosis overtuigingskracht
  •  bent iemand die plezier beleeft aan contact met andere mensen.
  • staat bekend om je zorgvuldigheid

Wij:

  •  bieden je flexibele werktijden (handig in combinatie met studie of zzp-schap).
  •  vergroten je kennis over de financiële sector
  •  organiseren jaarlijks verschillende activiteiten (zoals borrels, een sporttoernooi, barbecues, of een karaoke).
  • zitten op een toplocatie direct naast het station van Haarlem.
  • maken je onderdeel van een groeiende organisatie.
  •  zorgen voor doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

Dit is hoe het werkt

  1. Je wilt de baan! (solliciteer via onderstaande link).
  2. Je sollicitatie wekt onze interesse. We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.
  3. Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven
  4. We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.