OUTSOURCING

Het contact met je klanten bepaalt grotendeels hoe tevreden ze over je zijn. Uitbesteden biedt kansen, tegelijkertijd luistert het nauw.
Met de keuze voor Certin besteed je het contact met jouw klanten uit aan specialisten. We hebben vijf diensten ontwikkeld, waarbij je het klantcontact gedeeltelijk of volledig kunt uitbesteden:

headset

Telecollect

Outbound contact als onderdeel van het collections traject.

Contact over een openstaande factuur, het is zowel een kans als een bedreiging. Doe je het goed, dan vergroot het de tevredenheid en levensduur van je klanten. Verpest je het contactmoment, dan kan dat het vertrek van je klanten tot gevolg hebben. Kortom: contact over collections is een specialisme.

Certin maakt, volledig uit naam van jouw organisatie, het verschil in het contact met jouw klant. We achterhalen de oorzaak van de achterstand, maken een duurzame maar harde afspraak en regelen dat allemaal tijdens een klantgericht contactmoment. De afspraak wordt bevestigd via een email of SMS met betaaloplossing, zodat je klanten makkelijk kunnen betalen. En komt de klant de afspraak toch niet na? Dan volgen we gewoon op met een telefoontje.

Met meer dan 20 jaar callcenter ervaring hebben wij alles in huis om dit contact efficiënt in te richten. Een klanttevredenheid van 8,5 gemiddeld en een nagekomen afspraken percentage van 75% gemiddeld, laten zien dat wij goed in staat zijn resultaat én tevredenheid te combineren.

Klantenservice Collections

Klantenservice Collections

Klantenservice Collections: inbound klantcontact binnen collections.

Het collections proces levert altijd contact op. Je kunt dat intern opvangen op je afdeling debiteurenbeheer, routeren naar je klant contact centrum, of beleggen bij een extern contact center. Kies je voor Certin, dan leg je dit contact neer bij een specialist. Wij leiden onze mensen op vanuit ons commercieel DNA, waardoor resultaat en klanttevredenheid hand in hand gaan.

Via telefoon, e-mail, chat of Whatsapp gaan we op zoek naar een duurzame oplossing voor je klanten, met een snelle betaling tot gevolg. Collections contact kun je volledig uitbesteden, maar we kunnen ook prima naast je interne organisatie draaien. Op die manier zet je ons in tijdens dal- of piekmomenten.

Klantenservice

Klantenservice

Inbound klantcontact

Vanuit klantenservice collections is het een kleine en logische stap naar het uitbesteden van de volledige klantenservice. Want niet alleen bij vragen over een factuur moet je klant moeiteloos tot klant- en oplossingsgericht contact kunnen komen.

Ook als je klant wil opzeggen, wil bestellen, of een vraag heeft over een extra product, verdient hij het beste contact. Als er sprake is van sterk commercieel contact (safedesk, salesactiviteiten), dan slaan wij de handen ineen met 2Contact, het bedrijf waaruit Certin is ontstaan. Samen verzorgen we, elk vanuit onze eigen expertise, het volledige service spectrum voor jouw klanten.

Omnicollect platform

Omnicollect platform

Platform voor een volledig collectionstraject uit jouw naam.

Met het Omnicollect Platform koppelen we verschillende kanalen om het collections proces slim in te richten. Hierbij kijken we samen naar het beste kanaal per klantsegment.

Ook als je klant wilt opzeggen, wilt bestellen, of een vraag heeft over een extra product, verdient hij het beste contact. Als er sprake is van sterk commercieel contact (safedesk, salesactiviteiten), dan slaan wij de handen ineen met 2Contact, het bedrijf waaruit Certin is ontstaan. Samen verzorgen we, elk vanuit onze eigen expertise, het volledige service spectrum voor jouw klanten.

Minnelijke incasso

Minnelijke incasso

Incassoproces na ophoging kosten WIK uit naam van Certin.

Al je inspanningen ten spijt, er blijven altijd klanten over die niet betalen. Voor deze groep is een andere aanpak nodig, waarbij vreemde ogen dwingen.

Zo is Certin ook ooit gestart: als incassopartij met een focus op incasseren via minnelijke incasso. Dit doen we nog steeds, met onze servicegerichte insteek en commercieel DNA. Ook hier is het ons doel om het bedrag te incasseren en klanten ondertussen te behouden.