Telecollect


Met TeleCollect benadert Certin uw niet- of laat betalende klanten uit uw naam om een betaalafspraak te maken en deze direct te bevestigen met een betaallink via sms of mail.

Met een klantgedreven aanpak ontzorgt Certin dit telefonisch contact en treedt hiermee op als verlengstuk van uw organisatie. Het telefonische en hiermee persoonlijke contactmoment zorgt ervoor dat klanten behouden blijven doordat de openstaande facturen vaker en eerder worden voldaan.

Door de beschikking over hoogwaardige contactcenterfaciliteiten, commerciële medewerkers en innovatieve betaaloplossingen is Certin in staat om een hoog bereik te realiseren en kwalitatieve betaalafspraken te maken. Hierdoor bent u goed in staat om waardecreatie toe te passen binnen uw eigen debiteurenbeheer.


Focus op klantbehoud

Als commerciële organisatie weet Certin als geen ander hoeveel moeite het kost om nieuwe klanten te werven. Op het moment dat een debiteur niet betaalt, nemen bedrijven vaak te snel afscheid van deze klant. Een organisatie behaalt gemakkelijker haar groeidoelstellingen als de focus binnen creditmanagement meer op klantbehoud ligt. Certin heeft speciaal hiervoor Telecollect ingericht en dit tot haar specialisme gemaakt. Bedrijven die gebruik maken van Telecollect van Certin hebben veelal te maken met hoge volumes achterstanden en hebben klantfocus hoog op de agenda staan.

Inzicht in de reden van non-betaling en persoonlijk contact hoort bij een strategie die klantloyaliteit nastreeft.


Neem contact op

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht