Werken bij

WERKEN BIJ

Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer

Gezocht: toekomstig klantcontact expert!

Word jij blij van contact met mensen? Krijg je er energie van als mensen zich geholpen voelen? Bepaal je graag je eigen werktijden en vind je het leuk om deel uit te maken van een jong en dynamisch bedrijf?

Dan is onze functie ‘Medewerker Klantcontact Debiteurenbeheer’ geknipt voor jou.

Interesse?

Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze medewerker Werving & Selectie; Jennifer Dijkshoorn via
(023) 75 486 15

Dit zijn wij

10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de incassowereld in: klanten met een betaalachterstand verder helpen door de inzet van persoonlijk klantcontact. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee jij een meerwaarde kunt leveren in het collections proces van onze opdrachtgevers. Maar bij Certin kun je meer. Naast klantcontact over openstaande facturen, leggen opdrachtgevers ook hun volledige klantenservice bij ons neer. Zo help jij de klanten van onze opdrachtgevers via mail, chat of telefoon met alle vragen die zij hebben over facturen, lidmaatschap en levering. Divers contact dus, over verschillende kanalen. Geen dag hetzelfde!

Onze stip op de horizon

Certin gaat voor het beste persoonlijke klantcontact, via de kanalen die daar het beste bij passen voor de klant. Wij geloven dat onze klantgerichte insteek ervoor zorgt dat klanten tijdig betalen én tevreden blijven. Doordat jij dit persoonlijk contact met klanten voert, zorg je voor een hogere klantwaarde en omzetgroei voor onze opdrachtgevers. Daarmee draag je direct bij aan de successen die we voor onze opdrachtgevers realiseren.

Dit is wat we bieden

  • Een dynamische en goed bereikbare werkomgeving
  • Intensieve training om van jou een specialist in klantcontact te maken
  • Het vergroten van je kennis over de financiële sector
  • Flexibele werktijden
  • 22 tot 26 vrije dagen per jaar
  • Een marktconform salaris met ruimte voor snelle groei
  • Leuke activiteiten om je collega’s beter te leren kennen

Sollicitatieproces

1

Je wilt de baan! Leuk! Klik op deze link om nu direct online te solliciteren.

2

Je sollicitatie wekt onze interesse. We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.

3

Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven.

4

We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.