Gezocht: WFM’er met hands-on mentaliteit!

  • Je bent een echte multitasker die secuur werkzaamheden kan uitvoeren

  • Waar anderen wachten, onderneem jij liever actie

  • Minimaal aantal uur per week: 36-40

Je nieuwe rol 

Als Workforce Management Officer ben jij verantwoordelijk voor de forecasting en planning van de medewerkers. Je werkt op ons gezellige kantoor, pal naast Station Haarlem Centraal. Door jouw ervaring met het rapporteren, plannen, roosteren of traffic binnen een Klant Contact Centrum (KCC) omgeving ben je gewend om te werken vanuit KPI’s en SLA’s op het gebied van werkafspraken, klanttevredenheid en het voldoen aan de capaciteitsbehoefte.

Met goed zicht op de ‘frontlinie’ in vraag en aanbod, ben jij de aangewezen persoon om onze organisatie te voorzien van een forecast op middellange termijn en kun je dit vertalen in een planning op korte termijn. Dit alles doe je op basis van de door jou uitgevoerde analyses, waarna je vervolgens een capaciteitsplan opstelt aan de hand van de forecast. Dit plan wordt gevolgd door het opstellen van het rooster per medewerker. Continue vindt er afstemming plaats tussen alle onderdelen van de interne processen die betrekking hebben op het klantcontact, waarin jij een belangrijke speler bent.

Waarom jij geschikt bent voor deze baan? Omdat je hands-on mentaliteit hebt. Omdat je altijd de juiste cijfers paraat hebt. Maar ook omdat je in staat bent om te sparren met en te adviseren aan de organisatie.

Je nieuwe beloning

Afhankelijk van je kennis en ervaring, bieden we een startsalaris tussen de € 2500 en € 3500 per maand.

Daarnaast bieden we je:

  • Jaarcontract met de intentie deze te verlengen naar een contract voor onbepaalde tijd
  • 26 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • De mogelijkheid om thuis te werken
  • Thuiswerkvergoeding
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling

Je nieuwe uitdaging

Een dag bij WFM is niet saai, er gebeurt veel maar jij vindt het leuk om iedereen zo goed mogelijk te faciliteren. Je staat midden in de organisatie en dat doe je niet alleen. Je hebt een team van planners, daarnaast schakel je dagelijks met afdeling Traffic om zo tot de beste resultaten te komen.

Je bent onderdeel van het HR team, waarin je samen met de HR Manager, de planners en de overige afdelingen resultaten evalueert en samen de best mogelijke aanpak voor de toekomst bepaalt. Jij zorgt ervoor dat onze Medewerkers duidelijkheid hebben in hun rooster en daardoor zich zo goed mogelijk kunnen focussen op hun taak.

Maar wie ben jij eigenlijk?

Wie zijn wij dan?

Meer dan 10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de creditmanagement wereld in: klantbehoud realiseren door middel van servicegericht klantcontact met klanten met een betaalachterstand. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee wij een meerwaarde leveren binnen het collections proces van onze opdrachtgevers. Met deze aanpak zijn we uitgegroeid tot de specialist op het gebied van servicegericht in- en outbound klantcontact in het facturatie- en betaalproces. Certin werkt vol trots voor onder meer telecomproviders, energieleveranciers, verzekeraars en gemeenten.

Solliciteer nu via de knop, of neem contact op via info@certin.nl

Sollicitatieproces

Klik op deze link om nu direct online te solliciteren

We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.

Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven.

We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.