CERTI(N)FIED

Word Certi(n)fied!

Om elke dag weer het beste klantcontact te kunnen voeren, geloven we bij Certin in het continu blijven ontwikkelen van je gespreksvaardigheden.

Dat doe jij, door elke dag weer 1 op 1 contact met klanten te hebben. Door te werken in een team. Met overleg. Maar wij helpen je natuurlijk ook. Door het geven van feedback. Door te coachen. Én met ons uitgebreide Certi(n)fied trainingsprogramma.

We leggen je graag meer uit over de vaste modules van dit trainingsprogramma.

Masterclass Gespreks-
vaardigheden

Waarom scoort je collega net even hoger in klanttevredenheid? Hoe achterhaal je de werkelijke oorzaak achter een achterstand? In deze masterclass leer je aan de hand van diverse technieken je gespreksvaardigheden verder te vergroten.

Masterclass Resultaatgericht Werken

Hoe beïnvloed je je resultaten? Welke technieken kun je toepassen om het beste resultaat te bereiken in je gesprekken? In deze masterclass leren we je grip te krijgen op jouw prestaties.

Training Motiverende Gespreksvoering

Hoe pak je lastige gesprekken aan? Wat is het belang van woordkeuze? Hoe zet je iemand aan tot actie? In deze masterclass duiken we dieper in de techniek van het voeren van motiverende gesprekken.

Masterclass Psychologie Achter Schulden

Wat gaat vooraf aan betaalachterstanden? Wanneer spreken we eigenlijk van problematische schulden en wat dat doet dat met iemand? In deze masterclass leer je de signalen herkennen én leer je wat jij voor een klant met problematische schulden kunt betekenen.

Meer weten?

Ook effectiever leren communiceren? Credit management vaardigheden verder ontwikkelen? Bekijk dan onze vacatures en ontdek hoe jij je bij Certin verder kunt ontwikkelen.

Interesse in onze trainingen?

Ben je niet op zoek naar een baan, maar wel naar trainingen voor jouw klantcontact team?

Certin verzorgt trainingen op locatie om teams nóg klantgerichter te laten incasseren.

We vertellen je er graag meer over.