Contact


Algemene informatie

Receptie
info@certin.nl
+31 (023) 75 26 900

Sales
sales@certin.nl
Voor telefonisch contact graag bellen
naar receptie en vragen naar afdeling Sales.

Bezoekadres
Kennemerplein 6-14
2011 MJ, Haarlem


Ik ben een medewerker of sollicitant

Werving en Selectie
sollicitatie@certin.nl

Personeelszaken
personeelszaken@certin.nl

Planning
planning@certin.nl

Algemeen nummer:
+31 (023) 75 486 19

 
  • Gratis parkeerplaats, adres voor navigatie: Werfstraat 19, 2021 BP Haarlem (10 min lopen).

  • Betaald parkeergarage (5 min lopen) stel hiervoor uw navigatie in op Lange Herenstraat, Haarlem.

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht over Certin?

U kunt uw klacht indienen via e-mail. Stuur uw klacht naar: info@certin.nl

Vermeld hier in de subject van de mail dat het een klacht betreft en geef hierbij het onderwerp van de klacht aan. U vermeldt in de mail:

  • Naam

  • Adres

  • Dossiernummer, of:

  • Klantnummer opdrachtgever Certin

  • De inhoudelijke beschrijving van de klacht

U ontvangt van Certin binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. Wij behandelen uw klacht binnen 14 dagen, u ontvangt uiterlijk na 14 dagen een inhoudelijke reactie. In de situatie dat Certin meer tijd nodig heeft om de klacht inhoudelijk af te handelen, dan ontvang u hierover schriftelijk bericht.