
Contact
Algemene informatie
Receptie
info@certin.nl
+31 (023) 75 26 900
Sales
sales@certin.nl
Voor telefonisch contact graag bellen
naar receptie en vragen naar afdeling Sales.
Bezoekadres
Kennemerplein 6-14
2011 MJ, Haarlem
Ik ben een medewerker of sollicitant
Werving en Selectie
sollicitatie@certin.nl
Personeelszaken
personeelszaken@certin.nl
Planning
planning@certin.nl
Algemeen nummer:
+31 (023) 75 486 19
Gratis parkeerplaats, adres voor navigatie: Werfstraat 19, 2021 BP Haarlem (10 min lopen).
Betaald parkeergarage (5 min lopen) stel hiervoor uw navigatie in op Lange Herenstraat, Haarlem.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over Certin?
U kunt uw klacht indienen via e-mail. Stuur uw klacht naar: info@certin.nl
Vermeld hier in de subject van de mail dat het een klacht betreft en geef hierbij het onderwerp van de klacht aan. U vermeldt in de mail:
Naam
Adres
Dossiernummer, of:
Klantnummer opdrachtgever Certin
De inhoudelijke beschrijving van de klacht
U ontvangt van Certin binnen 48 uur na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. Wij behandelen uw klacht binnen 14 dagen, u ontvangt uiterlijk na 14 dagen een inhoudelijke reactie. In de situatie dat Certin meer tijd nodig heeft om de klacht inhoudelijk af te handelen, dan ontvang u hierover schriftelijk bericht.