Een kijkje in de keuken:

Een kijkje in de keuken:

Certin & de customer experience

Voor de meeste organisaties is het onderwerp altijd actueel: het verzorgen van een optimale customer experience . Inmiddels houden complete afdelingen zich bezig met het afstemmen van de dienstverlening op de wensen van de klant. Met het bouwen aan een sterke relatie met klanten. En, op het moment dat er vragen of klachten ontstaan, met het streven naar de first time fix: klanten snel én in één keer goed helpen. Alles met het doel om klantverwachtingen waar te maken, of liever zelfs, te overtreffen.

Bij Certin zijn we, als dienstverlenende partner, de oren en ogen van onze opdrachtgevers. In de gesprekken die we voeren met de klanten van onze opdrachtgevers, gaat het daarbij in de basis om goed luisteren, laten merken dat we de emotie of het probleem goed begrijpen en dat we zorgen voor een oplossing waar beide partijen tevreden mee zijn. Vanwege het persoonlijke en directe karakter van dit contact, zijn we in staat om vanuit de eerste hand feedback te krijgen op de klantervaring én hebben we een mogelijkheid om deze ervaring positief te beïnvloeden. De waardevolle informatie uit deze gesprekken leggen we voor aan onze opdrachtgevers, waarbij we niet schromen mee te denken over mogelijke verbeteringen aan klantprocessen. De medewerkers van Certin zetten zich iedere dag met volle overgave in om een wow factor te creëren voor de klanten van onze opdrachtgevers en de opdrachtgever zelf.

Om die gedrevenheid ook daadwerkelijk zelf te komen ervaren, nodigen we potentiële opdrachtgevers graag uit bij Certin. We laten dan zien hoe we onze medewerkers opleiden, hoe we ze coachen en welke mooie tools we daarvoor in eigen huis hebben ontwikkeld. Door op locatie inzicht te verschaffen in onze gesprekken, tonen we graag aan hoe Certin kan bijdragen aan de customer experience én het betaalgedrag van uw klanten. We ontvangen enthousiaste feedback op deze bezoeken en dat geeft ons weer veel energie om door te gaan met waar we goed in zijn. Het is dan ook niet voor niets dat Certin met haar opdrachtgevers langdurige samenwerkingen heeft.

Ook benieuwd geworden naar een kijkje in de keuken? Neem contact op met de afdeling Sales van Certin: Sales@certin.nl of via 023 752 1605.