WERKEN BIJ

Leer nóg beter communiceren

Of je nu een bijbaan zoekt met inhoud, toe bent aan een volgende stap óf op zoek bent naar een flexibele baan die past bij je drukke leven: bij Certin ontwikkel je jezelf elke dag. In je eigen tempo. Met plezier.

Bij Certin ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je voert klantcontact over facturatie, uit naam van grote merken, en je bent daarmee de spreekbuis van bedrijven als Eneco, T-Mobile en Gemeente Amsterdam.

Jij bent er voor de makkelijke en moeilijke vragen over de factuur. Samen zoek je naar een oplossing, als de klant even niet kan betalen. Altijd positief. Dat ben jij.

Je leert effectief communiceren én ontwikkelt jezelf in het credit management vak.
Certin is altijd op zoek naar nieuw talent.

Interviews

“Ik vind het fijn dat ik mensen écht kan helpen.”

Desiree werkt als Medewerker Klantcontact WFT drie dagen per week bij Certin. 

Hoe zij haar steentje bijdraagt aan het terugdringen van problematische schulden in Nederland?

“Ik heb snel kunnen groeien bij Certin.”

Layla begon bij Certin als Medewerker Telecollect en stuurt inmiddels een team aan.

Een gesprek over de doorgroeimogelijkheden bij Certin.

“Werken bij Certin past perfect naast mijn studie.”

Hamlet studeert en werkt daarnaast bij Certin als Medewerker Debiteurenbeheer.

In dit interview vertelt Hamlet uitgebreid wat deze combinatie hem oplevert.

Word Certi(n)fied!

Bij Certin geloven we in de kracht van
persoonlijke ontwikkeling.

Om voor onze opdrachtgevers de beste gesprekken te kunnen voeren. En voor hun klanten de beste oplossingen te vinden.

Dat betekent dat we je een uitgebreid én uitdagend traject bieden, vol training, 1-op-1 coaching en masterclasses, zodat jij je continu kunt blijven ontwikkelen.

En daar heb je wat aan. Bij, naast én na Certin.