Gezocht: Enthousiaste Supervisor!

  • Je bent een echte people manager

  • Je beschikt over een aanstekelijk enthousiasme

  • Minimaal aantal uur per week: 24 – 40 uur

Je nieuwe rol 

Als Supervisor ben jij verantwoordelijk voor het begeleiden én trainen van onze Medewerkers Klantenservice Collections en Incasso. Je luistert mee, geeft feedback en voert salarisgesprekken. Je zorgt er niet alleen voor dat de gesprekskwaliteit continu verbetert, je speelt als eerste aanspreekpunt op de werkvloer óók een cruciale rol in de tevredenheid van je teamleden. Met jouw positieve coaching, breng jij de persoonlijke ontwikkeling van je medewerkers in een stroomversnelling.

Met een scherp oog voor wat jouw team nodig heeft, ondersteun je de Team Manager bij het sturen op kwaliteit en resultaat. Je werkt daarbij op ons gezellige kantoor, pal naast Station Haarlem Centraal. Als supervisor heb jij direct invloed op de kern van onze dienstverlening: het contact met de klanten van onze opdrachtgevers. Een rol met impact dus!

Bij Certin geloven we in eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Dat betekent dat je in je rol als Supervisor veel vrijheid krijgt. Je komt terecht in een informele organisatie waarbij je een idee van vandaag, morgen in de praktijk kunt gaan testen. Jij bent die enthousiaste energieke supervisor die weet hoe je iemands talenten laat opbloeien. Een match? Neem dan nu contact op!

Je nieuwe beloning

Afhankelijk van je kennis en ervaring, bieden we een startsalaris tussen de € 2250 en € 2750 per maand. Met mooie doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Daarnaast bieden we je:

  • Jaarcontract met de intentie deze te verlengen naar een contract voor onbepaalde tijd
  • 26 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • De mogelijkheid om thuis te werken
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling

Je nieuwe uitdaging

Op een dag gebeurt er veel, maar jij kunt goed uitzoomen. Je snapt jouw invloed op het resultaat van je shift, waardoor je precies weet welke medewerker jouw hulp nu het beste kan gebruiken. Je bent in staat om snel een rode draad te halen uit de gesprekken die je hoort. Jij verstaat de kunst van individueel bijsturen om zo het beste groepsresultaat te realiseren. Naast analytische vaardigheden, heb jij ook een luisterend oor. Jij begrijpt als geen ander dat goed presteren meer is dan alleen de juiste vaardigheden ontwikkelen.

Je bent onderdeel van de Business Unit, waarin je samen met de Teammanager en andere supervisors resultaten evalueert en de best mogelijke aanpak voor de toekomst bepaalt.

Jij zorgt ervoor dat onze medewerkers optimaal kunnen functioneren. Dat doe je door de projectdoelstellingen te vertalen naar concrete handvatten voor tijdens het klantgesprek.

Maar wie ben jij eigenlijk?

Wie zijn wij dan?

Meer dan 10 jaar geleden stapte Certin met een duidelijke missie en visie de creditmanagement wereld in: klantbehoud realiseren door middel van servicegericht klantcontact met klanten met een betaalachterstand. Juist die persoonlijke benadering is het succes van onze aanpak, waarmee wij een meerwaarde leveren binnen het collections proces van onze opdrachtgevers. Met deze aanpak zijn we uitgegroeid tot de specialist op het gebied van servicegericht in- en outbound klantcontact in het facturatie- en betaalproces. Certin werkt vol trots voor onder meer telecomproviders, energieleveranciers, verzekeraars en gemeenten.

Sollicitatieproces

Klik op deze link om nu direct online te solliciteren

We nodigen je uit om telefonisch verder kennis te maken. Dit is ook jouw gelegenheid om vragen te stellen.

Op basis van ons telefoongesprek zijn we allebei enthousiast. We nodigen je graag uit op kantoor om onze sfeer te proeven.

We hebben een match! We prikken een datum voor jouw onboarding en eerste werkdag.

FAQ items aan het laden...